.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان احياي "سازمان مديريت"

به گزارش شمال نیوز، عبدالله تاجي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره بررسي طرح احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور اظهار داشت: طرح احياي اين سازمان در زمان‌هاي پاياني دولت دهم از سوي نمايندگان مجلس مطرح شد.
 
وي افزود: پس از روي کارآمدن دولت يازدهم اجراي اين طرح از سوي دولت تدبير و اميد مورد تاکيد قرار گرفت و در راستاي آن نيز نمايندگان مجلس نسبت به پيگيري و بررسي اين طرح مصمم‌تر شدند.
 
معاون حقوقي توسعه انساني رئيس‌جمهور تصريح کرد: طرح احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور در کميسيون‌هاي تخصصي از جمله کميسيون اجتماعي، اقتصادي و برنامه و بودجه مراحل نهايي خود را سپري مي‌کند و تنها يک بند از اين طرح باقي‌مانده است که احتمالا تا پايان هفته جاري با برگزاري جلسات اين کميسيون‌ها به اتمام خواهد رسيد.
 
تاجي تصريح کرد: دولت يازدهم تمام تلاش خود را به منظور تصويب هرچه زودتر اين طرح خواهد کرد و به همين منظور نيز محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ريزي رئيس‌جمهور و عسگري آزاد معاون توسعه انساني رئيس‌جمهور در تمام جلسات تخصصي و فرعي بررسي اين طرح به منظور تشريح اهداف، بندها و تبصره‌هاي آن حضور مي‌يابند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.